štvrtok 20. augusta 2009

Bruno Ferrero

Plány

Mladík a dievča v nežnom objatí o zábradlie luxusnej lode. Boli práve po svadbe a táto okružná plavba bola ich svadobnou cestou. Zhovárali sa o svojej prítomnosti, plnej nežnosti a o budúcnosti, ktorá sa zdala taká ružová.
Mladý muž povedal: "Moja práca je veľmi perspektívna a čoskoro sa budeme môcť nasťahovať do väčšieho domu. O osem alebo desať rokov sa budeme môcť nasťahovať do svojho. Uvidíš, budeme šťastní."
Nevesta pokračovala: "Áno, naše deti budú môcť chodiť do najlepších škôl a pokojne rásť."
Pobozkali sa a odišli. Na záchrannom kolese pripevnenom na zábradlí si mohli prečítať meno lode: Titanic.


Bývalý žurnalista a televízny komentátor John Chancellor sa pripravoval užívať si zaslúžený dôchodok, keď mu zistili na žalúdku nádor. S chorobou sa začali prejavovať bežné výčitky svedomia: Fajčil som, pil som a robil som iné veci, ktoré som nemal robiť? Staral som sa dosť o svoje zdravie? V mojej rodine sa nikdy nevyskytli nádory. Prečo práve ja?
"Rakovina," hovoril, "nám pripomína, že sme priviazaní ma krátkej šnúre. Ako som kdesi čítal: Chcete rozosmiať Boha? Porozprávajte mu o svojich plánoch."

Žiadne komentáre: