Proroctvá o pápežoch

Svätý Malachiáš - vlastným menom Maelmhaedhoc O’Morgair (1095 – 1148) bol mníchom a biskupom diecézy v írskom Armaghu, opát prvého cisterciánskeho kláštora na území Írska. Ešte ako chlapec veril veľmi v Boha a namiesto toho, aby sa hral s rovesníkmi strávil celý svoj voľný čas v modlitbách. Neskôr sa o čudnom chlapcovi dozvedel tamojší biskup a Malachiáš sa stal diakonom. Po niekoľkých rokoch ho vyhlásili za kňaza, lebo si získal veľkú slávu ako kňaz, ktorý vo svojom okolí obracal ľudí k viere, ktorý ešte vždy verili skôr bôžikom a modlám.
Práve sa začínalo písať dvanáste storočie. Blahoslavený Maelmhaedhoc O’Morgair celé noci prebdel v modlitbách a rozjímaniach v kostole svojej farnosti. Raz, keď sa chcel už pobrať na lôžko, začal s úžasom pozorovať, ako jeho duša opúšťa telo. Telesná schránka zostala ležať pred oltárom kostola a jeho ľahká duša stúpala stále vyššie a vyššie až ku kopule chrámu. Takto opisuje svoje pocity v začínajúcom dvanástom storočí jednej noci. Vtedy sa k nemu prihovoril mimozemský hlas, ktorý sa ho spýtal, čo episkop nechce vidieť budúcnosť. Maelmhaedhoc O’Morgair bez váhania odpovedal : "Áno, chcem." V tom momente, ako píše sa jeho "beztelová" existencia ocitla na "kraji Zeme" a jeho zraku sa otvorili neuveriteľné obrazy veľkých miest, cyklóny a uragány, zbrane rôznych veľkostí, strieborné letiace vtáky pohybujúce sa veľkou rýchlosťou a ďalšie dnes známe veci. Takéto "putovanie" budúcnosťou sa u episkopa opakovala potom každú noc. Videl mestá zaliate lúčmi Slnka, prekrásnu plačúcu ženu, ktorá držala v rukách zakrvavenú hlavu vladára veľkej krajiny. Videl gigantické stavby, ktoré sa podobali rímskemu amfiteátru, odkiaľ sa ozýval rev masy ľudí, videl štvoricu mladých ľudí s dlhými vlasmi, ktorí vyludzovali na neznámych hudobných nástrojoch prečudesnú hudbu.
Episkop O’Morgair bol dosť rozvážny a vzdelaný človek na svoju dobu. Pokúšal sa brániť , podľa neho , tomuto diabolskému pokusu, ktorý sa s ním každú noc opakoval. Nočné "putovanie" budúcnosťou však neprestávalo. Maelmhaedhoc O’Morgair sa tak vybral v roku 1139 k pápežovi do Ríma. Vtedajší pápež Innoketij II ho prijal a trpezlivo si vypočul jeho rozprávanie a jeho nočnom putovaní, ničiacich vojnách, železných pavučinách, ktoré boli všade na Zemi, ale aj o letoch na Mesiac. Rozhovory pápeža tak zaujali, že vydal príkaz, aby sa všetky "videnia" episkopa zaznamenali a uložili do archívu. Írsky episkop sa vrátil do svojej rodnej krajiny a usilovne sa pustil do práce, hoci dobre vedel, že to čo položí na papier zostane dlhá roky zabudnuté a zahrabané v archívoch, cirkev si nemohla dovoliť publikovať niečo také, hoci sa nebránilo tomu, aby to zostalo zachytené pre budúcnosť.
Maelmhaedhoc O’Morgair svoje zápisy, ktoré vydržali až dodnes písal v latinčine a zašifroval ich tak, ako tomu bolo na vtedajšiu dobu zvykom. Šifra však nebola pre súčasnú počítačovú techniku žiaden problém a texty neobsahovali záhadné inotaje, ako tomu bolo u niektorých prorokov stredoveku. Opis O’Morgaira udivuje svojou konkrétnosťou, dokonca v časových súvislostiach. Tak ako v iných stredovekých proroctvách, aj tu zaberajú veľa miesta opisy "konca sveta". Írsky episkop v chronologickom poriadku opísal všetkých doterajších pápežov a táto kapitola končí na 112. pápežovi a podľa odtajnených dokumentov bude to posledná perióda jeho vlády, ktorá môže znamenať koniec sveta. Rukopis Malachiáša predstavuje svojím spôsobom vlastne katalóg v ktorých je 112 pastierov Božích, ktorí budú sedieť v rôznom čase na Svätom stolci. Katalóg sa začína súčasníkom autora Celestínom II, ktorý bol pápežom len päť mesiacov. Potom nasleduje 111 ďalších pápežov, z ktorých každý má krátku aforistickú charakteristiku v latinskom jazyku. Malachiáš ich nepomenúva menami, on len upozorňuje na kvality pápežov, alebo hovorí o tom, čo prinesenie svetu ich vládnutie.
V opisoch O’Morgaira možno napríklad nájsť objavenie Ameriky, jej dobytie Európanmi, vojnu Severu a Juhu, vznik a zánik veľkých impérií, objavenie atómových zbraní, veľké politické vraždy, vrátane vraždy Lincolna a Kennedyho a tiež vznik, rozlet a rozpadnutie skupiny Beatles . Na niektorých miestach O’Morgair podrobne opisuje atmosféru koncernov tejto skupiny, dokonca sú tam aj texty piesní a členov skupiny nazýva menami, ktoré v skutočnosti mali. Znie to naozaj neuveriteľne, ale toto všetko možno nájsť v odtajnených dokumentoch Maelmhaedhoc O’Morgaira z 12. storočia !
Prvý raz bola časť jeho zápisov publikovaná v roku l595 na príkaz vtedajšieho pápeža. Tieto texty už vtedy vzbudili v Európe veľkú pozornosť a možno o nich nájsť zmienku aj v stredovekých kronikách ako aj v niektorých európskych knižniciach. Čo sa napríklad týka chronológie pápežov, írsky episkop sa ani raz nepomýlil.
Mnohé z predpovedí Malachiáša oficiálni predstavitelia Vatikánu a aj vedci uznali za pravdivé.
Práve sa začínalo písať dvanáste storočie. Blahoslavený Maelmhaedhoc O’Morgair celé noci prebdel v modlitbách a rozjímaniach v kostole svojej farnosti. Raz, keď sa chcel už pobrať na lôžko, začal s úžasom pozorovať, ako jeho duša opúšťa telo. Telesná schránka zostala ležať pred oltárom kostola a jeho ľahká duša stúpala stále vyššie a vyššie až ku kopule chrámu. Takto opisuje svoje pocity v začínajúcom dvanástom storočí jednej noci. Vtedy sa k nemu prihovoril mimozemský hlas, ktorý sa ho spýtal, čo episkop nechce vidieť budúcnosť. Maelmhaedhoc O’Morgair bez váhania odpovedal : "Áno, chcem." V tom momente, ako píše sa jeho "beztelová" existencia ocitla na "kraji Zeme" a jeho zraku sa otvorili neuveriteľné obrazy veľkých miest, cyklóny a uragány, zbrane rôznych veľkostí, strieborné letiace vtáky pohybujúce sa veľkou rýchlosťou a ďalšie dnes známe veci. Takéto "putovanie" budúcnosťou sa u episkopa opakovala potom každú noc. Videl mestá zaliate lúčmi Slnka, prekrásnu plačúcu ženu, ktorá držala v rukách zakrvavenú hlavu vladára veľkej krajiny. Videl gigantické stavby, ktoré sa podobali rímskemu amfiteátru, odkiaľ sa ozýval rev masy ľudí, videl štvoricu mladých ľudí s dlhými vlasmi, ktorí vyludzovali na neznámych hudobných nástrojoch prečudesnú hudbu.
Episkop O’Morgair bol dosť rozvážny a vzdelaný človek na svoju dobu. Pokúšal sa brániť , podľa neho , tomuto diabolskému pokusu, ktorý sa s ním každú noc opakoval. Nočné "putovanie" budúcnosťou však neprestávalo. Maelmhaedhoc O’Morgair sa tak vybral v roku 1139 k pápežovi do Ríma. Vtedajší pápež Innoketij II ho prijal a trpezlivo si vypočul jeho rozprávanie a jeho nočnom putovaní, ničiacich vojnách, železných pavučinách, ktoré boli všade na Zemi, ale aj o letoch na Mesiac. Rozhovory pápeža tak zaujali, že vydal príkaz, aby sa všetky "videnia" episkopa zaznamenali a uložili do archívu. Írsky episkop sa vrátil do svojej rodnej krajiny a usilovne sa pustil do práce, hoci dobre vedel, že to čo položí na papier zostane dlhá roky zabudnuté a zahrabané v archívoch, cirkev si nemohla dovoliť publikovať niečo také, hoci sa nebránilo tomu, aby to zostalo zachytené pre budúcnosť.
Maelmhaedhoc O’Morgair svoje zápisy, ktoré vydržali až dodnes písal v latinčine a zašifroval ich tak, ako tomu bolo na vtedajšiu dobu zvykom. Šifra však nebola pre súčasnú počítačovú techniku žiaden problém a texty neobsahovali záhadné inotaje, ako tomu bolo u niektorých prorokov stredoveku. Opis O’Morgaira udivuje svojou konkrétnosťou, dokonca v časových súvislostiach. Tak ako v iných stredovekých proroctvách, aj tu zaberajú veľa miesta opisy "konca sveta". Írsky episkop v chronologickom poriadku opísal všetkých doterajších pápežov a táto kapitola končí na 112. pápežovi a podľa odtajnených dokumentov bude to posledná perióda jeho vlády, ktorá môže znamenať koniec sveta. Rukopis Malachiáša predstavuje svojím spôsobom vlastne katalóg v ktorých je 112 pastierov Božích, ktorí budú sedieť v rôznom čase na Svätom stolci. Katalóg sa začína súčasníkom autora Celestínom II, ktorý bol pápežom len päť mesiacov. Potom nasleduje 111 ďalších pápežov, z ktorých každý má krátku aforistickú charakteristiku v latinskom jazyku. Malachiáš ich nepomenúva menami, on len upozorňuje na kvality pápežov, alebo hovorí o tom, čo prinesenie svetu ich vládnutie.

Prvý raz bola časť jeho zápisov publikovaná v roku l595 na príkaz vtedajšieho pápeža. Tieto texty už vtedy vzbudili v Európe veľkú pozornosť a možno o nich nájsť zmienku aj v stredovekých kronikách ako aj v niektorých európskych knižniciach. Čo sa napríklad týka chronológie pápežov, írsky episkop sa ani raz nepomýlil.
Mnohé z predpovedí Malachiáša oficiálni predstavitelia Vatikánu a aj vedci uznali za pravdivé.






„De mediate lunae“ – „Z polovice mesiaca“.
Hlavné však v tomto traktáte Malachiáša nie je opisovanie či charakteristika pápežov pôsobiacich vo Vatikáne v minulosti, ale finále zoznamu. Ak máme veriť írskemu svätcovi, tak osud pripravil pre inštitút pápeža tragické finále. Ich počet je totiž konečný, 112, ak rátame do toho aj prvé meno v zozname Inocenta II. Potom sa misia následníkov sv. Petra skončí, sväté mesto Rím padne a začne sa Apokalypsa.

„De labore solis“ – „Z námahy slnka“.
- Symbol východu je slnko. Karol Wojtyla (Ján Pavol II) sa narodil vo východnej Európe v Poľsku. V celej histórii svätej Katolíckej Cirkvi je to prvý pápež slovanského pôvodu.
- Počas pontifikátu pápeža v 3-om roku 3. tisícročia začalo byť slnko najaktívnejšie za posledných 1150 rokov. Ako hovoria odborníci, slnko sa nachádza(-lo?) vo fáze "výbuchu hnevu".
- Pápež „De labore solis“ – „Z námahy slnka“ Ján Pavol II. ako dovtedy žiaden iný pápež pred ním chodil po celom svete. Robil to preto, aby zaniesol svetlo Kristovho evanjelia do všetkých, aj tých najvzdialenejších končín zeme. Aj on vo veľkej miere napĺňal Kristove proroctvo Mt 24, 14! Obrovským úsilím sa snažil Kristovým svetlom, a tiež svetlom vyžarujúcim zo Ženy odetej slnkom Panny Márie, ktorej bol veľkým ctiteľom rozptyľovať nastávajúcu čoraz hlbšiu a temnejšiu antikristovu celosvetovú noc!
- Mal veľký podiel na zhasnutí antikristovej komunistickej hviezdy t.j. na páde komunizmu vo východnom bloku Európy.
- Bohužiaľ, častokrát Kristove svetlo, ktoré sa pápež „De labore solis“ tak veľmi snažil po celom svete šíriť, nebolo prijaté (napríklad, keď opakovane vyzýval ( Lk 10, 16 ) hviezdu NATO, aby nebombardovala Juhosláviu, nič to nepomohlo. NATO hviezda - kríž si naďalej robila po svojom. Svojimi mnohými do neba vyzdvihnútými hviezdami - krížmi - bombardérmi šírila smrť, utrpenie a spustošenie. Aj v čase pravoslávnej Veľkej noci! Alebo iný príklad, keď pápež „De labore solis“ neraz napomínal 12-hviezdnu EU, aby pamätala na Boha a kresťanské korene Európy, tá sa rovnako, ako NATO hviezda Kristovmu svetlu obrátila chrbtom! Bezbožnosť, interupcie, eutanázie, homosexuálne "manželstvá" atď., atď., to je antikristova EÚ).

- Na medaile patróna Európy sv. Benedikta sa nachádza i skratka:
C.S.S.M.L., to znamená "Crux Sancta Sit Mihi Lux" - "Svätý kríž nech mi je svetlom".
- Podľa žiadosti Božieho Syna pápež Ján Pavol II. vyzdvihol ponad hlavy a pred oči celého do večných temnôt ( Júd 13 ) zostupujúceho ľudstva, ako veľké svetlo kult Božieho milosrdenstva. Jedným zo stĺpov, na ktorom celý tento kult stojí je milostivý obraz milosrdného Spasiteľa s nápisom: "Ježišu, dôverujem v teba". Z jeho srdca vychádzajú dva veľké spásonosné LÚČE, červený a jasný, ktoré symbolizujú krv a vodu. Pozor! Pápež Ján Pavol II., ktorý v svätej Katolíckej Cirkvi ustanovil sviatok Božieho milosrdenstva, nie náhodou zomrel na vigíliu tohoto sviatku!
- Hľa, ďalšie veľké svetlo, ktoré pápež „De labore solis“ zažal na celosvetovom temnom nebi ( Ef 6, 12 ). Zaviedol ruženec SVETLA.
- Ešte jedna skutočnosť: Pápež Ján Pavol II. povýšil na svietnik ( na oltár ) viac svetiel ( blahoslavených - 1282 a svätých - 456 ), aby svietili ľuďom ( Mt 5, 14-16 ) ako ktorýkoľvek jeho predchodca, ba viac ako väčšina pápežov dokopy.

„De gloria olivae“ – „Zo slávy olivy“ (v inom preklade "oslava mieru").
- Svätý Benedikt z Nursie, ktorého meno pápež Benedikt XVI. nosí, založil v 6. storočí rád benediktínov a oliva je symbolom jednej z jeho odnoží. Konkrétne olivetiánov, ktorých založil v roku 1313 blahoslavený Bernard Ptolomei.
- Oliva je symbolom židov - Rim 11, 17; 24!
- "Olivová ratolesť" Edita Steinová (sv. Terézia Benedikta z Kríža) sa narodila roku 1891 v židovskej rodine v meste Wróclaw, ktoré v tom čase patrilo do Nemecka. Svätá Katolícka Cirkev "olivovú ratolesť "Editu Steinovú ( sv. Teréziu Benediktu z Kríža ) v roku 1987 vyhlásila za blahoslavenú, v roku 1998 za svätú a o rok neskôr v roku 1999 za spolupatrónku Európy. Sv.Terézia Benedikta z Kríža sa stala slávnou "olivovou ratolesťou"! A práve z "olivy" - židovského národa (Rim 11, 17; 24) pochádzajúcej slávnej "olivovej ratolesti" - sv. Terézie Benedikty z Kríža, ktorá pochádza z Nemecka, nesie meno súčasný rovnako z Nemecka pochádzajúci pápež Benedikt XVI., ktorému sv. Malachiáš pridelil prorocké motto „De gloria olivae“ – „Zo slávy olivy“!

Radosť z neho však nebude trvať dlho. Malachiáš vo svojej práci nehovorí, koľko času bude vládnuť predposledný pápež, ale s jeho námestníkom, ktorého Malachiáš menuje po mene čaká svet katastrofa. Na pápežský stolec zasadne Peter Rímsky alebo Peter II (prvým ako je známe bol apoštol Peter, žiak Ježiša Krista, ktorý ustanovil inštitút pápeža).
V tomto prípade posledného pápeža porušuje Malachiáš svoj zvyk v charakteristike pápežov a nielen že ho menuje menom, ale venuje mu vo svojej práci celý odstavec, kde sa hovorí: "„Počas posledného Prenasledovania svätej rímskej Cirkvi bude sedieť na pápežskom stolci Peter Rímsky, ktorý bude kŕmiť ovce uprostred mnohých protivenstiev, ktoré keď pominú, mesto siedmych pahorkov bude úplne zničené a strašný Sudca bude súdiť ľud." Mnohí z tohto dedukujú na koniec sveta, tým viac, že symbolika Malachiáša pripomína symboliku "Otvorenia" Jána Blahoslaveného (Zjevení sv. Jana, Apokalypsa). Niektorí ďalší odborníci hovoria, že svojim proroctvom Ír chce povedať, že inštitúcia pápeža bude skôr či neskôr už vyčerpaný. Keď posledný predstaviteľ pápežstva uvrhne Rím do biedy a smútku, ľudia pochopia, že treba urobiť radikálne zmeny v katolíckej cirkvi a tá sa bude radikálne reformovať.
Ako to vlastne bude ukáže až čas.
V tomto prípade posledného pápeža porušuje Malachiáš svoj zvyk v charakteristike pápežov a nielen že ho menuje menom, ale venuje mu vo svojej práci celý odstavec, kde sa hovorí: "„Počas posledného Prenasledovania svätej rímskej Cirkvi bude sedieť na pápežskom stolci Peter Rímsky, ktorý bude kŕmiť ovce uprostred mnohých protivenstiev, ktoré keď pominú, mesto siedmych pahorkov bude úplne zničené a strašný Sudca bude súdiť ľud." Mnohí z tohto dedukujú na koniec sveta, tým viac, že symbolika Malachiáša pripomína symboliku "Otvorenia" Jána Blahoslaveného (Zjevení sv. Jana, Apokalypsa). Niektorí ďalší odborníci hovoria, že svojim proroctvom Ír chce povedať, že inštitúcia pápeža bude skôr či neskôr už vyčerpaný. Keď posledný predstaviteľ pápežstva uvrhne Rím do biedy a smútku, ľudia pochopia, že treba urobiť radikálne zmeny v katolíckej cirkvi a tá sa bude radikálne reformovať.
Ako to vlastne bude ukáže až čas.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára