sobota 24. decembra 2011

Fred Hammond

Bol som potratený


„Fred, bol si umelo potratený.“ To povedala matka Freda Hammonda, svojmu synovi, známemu americkému gospelovému spevákovi. Tri mesiace pred svojou smrťou svojmu 47-ročnému synovi so slzami rozprávala, že svoje tehotenstvo chápala ako chybu a dala si urobiť na klinike potrat, ktorý bol vtedy zakázaný. Potratová metóda mala vyvolať potrat. Matka mu povedala: „Urobila som to. Vytiekla mi krv. Vstala som a odišla som domov. Dva dni – nič. Tri dni – nič.“
Hammondova matka išla znova na kliniku na kontrolu a tam jej povedali: „Ešte je tu. Tentoraz ho polapíme,“ rozprával spevák. „No keď tam ležala a keď priniesli chirurgické nástroje, povedala, že sa cíti, ako by ju Boh chcel zabiť, preto vstala a vybehla von a obliekla si šaty.“
„Toto je dôvod prečo sa nemôžem iba hrať na Cirkev, nebrať vieru vážne. Na konci mojich dní, keď som bol určený na odhodenie, keď priniesli chirurgické nástroje, ktoré ma mali zabiť, ktoré mi mali rozdrviť hlavu či urobiť so mnou čokoľvek iné, tu ma Boh vzal za ruku a odsunul ma z cesty. A oni si mysleli, že ma polapili. No Boh mal svoj vlastný plán pre túto hroznú situáciu.“

Žiadne komentáre: