utorok 24. februára 2009

Zázrak v Los Angeles, 18.1. 2009

Počas príhovoru Vassuly Rydén sa pred ňou zjavuje Blahoslavená Panna Mária zahalená svetlom


18.január 2009 je prvý deň 'Týždňa modlitieb za jednotu kresťanov', do ktorého sa zapojujú všetky veľké kresťanské cirkvy po celom svete. Taktiež je to deň narodenín Vassuly Rydén, ktorá už viac ako 23 rokov prijíma pravé posolstvá od Ježiša Krista.
Jej misia, ako ju Ježiš vyučil, je ... "Oživ Môj Dom, skrášli Môj Dom, zjednoť Môj Dom." a taktiež má povedať svetu, čo On mu chce povedať.
Od začiatku svojho povolania a obrátenia v roku 1985 bola pozvaná, aby prehovorila na viac než 900 stretnutiach v 73 krajinách na 6 kontinentoch. Tu na týchto fotografiach hovorí na jednom takom stretnutí v Los Angeles v USA v Kalifornií k viac než 500 poslucháčom, ktorí si prišli vypočuť tento zázračný príbeh a taktiež zistiť, čo DNES Ježiš hovorí svetu.
Vassulinine stretnutia sú vždy sprevádzané znameniami a zázrakmi. Niektoré veľké, niektoré malé. Niektoré zázraky vidia len niektorí ľudia. Niektoré vidia všetci. Pri tejto príležitosti, ako vám na nasledujúcich fotografiach ukážem, sa zjavila Blahoslavená Panna Mária pred Vassulou počas jej príhovoru a ožiarila celú sálu ... a to nie je všetko.

Čo sa vlastne stalo?
Vassula na svoje stretnutia po svete cestuje vždy so spoločníkom. Bola takto poučená samotným Ježišom. Tieto fotografie nafotila v priebehu stretnutia Gethsemane, Vassulinina spoločníčka na tejto misií. Najprv sa javí úplne normálna, ako môžete vidieť.

Zrazu sa zjavuje Panna Mária!

... zaliatá silným Svetlom. Je tu tak veľa svetla, že len ťažko rozlíšime, kto sa to pred ňou zjavuje. Ale niektorí ľudia videli viac, než zachytil fotoaparát...

"Videl som veľmi silnú a nádhernú zlatú auru okolo nej, keď k nám hovorila a veľmi jasné zlaté svetlo za ňou. V jednej chvíli som videl Pannu Máriu po jej pravej ruke a trikrát som videl Pannu Máriu so zlatým závojom a zlatou pleťou v tvári po Vassulinej ľavej strane pred ňou."
-pán Richard E. Najera, Škola svätej Moniky, Los Angeles, 18. januára 2009

Pretože Gethsemane ďalej fotila, môžete vidieť, ako Svetlo vyžarujúce z Blahoslavenej Panny Márie nielen silnie čo do intenzity, ale ... dokonca to nie je len Svetlo. Veľké plagáty po oboch stranách Vassuly, Ježiš po jej pravici a Svätá Panna po jej ľavici, rovnako ako malá svätá ikona vzadu vľavo na obrázku, sú taktiež ožiarené. Napriek tomu však biele projekčné plátno ostáva nezmenené.

"...vstúpila som dovnútra a celé hľadisko bolo osvetlené a toto veľké jasné biele svetlo bolo priamo nad Vassulou. Bola som skutočne namrzená a hovorila si: kvôli tomu jasnému svetlu priamo nad jej hlavou nie je vôbec Vassulu vidieť, ako hovorí. Odišla som, a keď som sa do hľadiska vrátila, bolo všetko znova zatemnené a mohli sme opäť Vassulu vidieť na pódiu hovoriť."
-Sara Annunziata, Long Island, New York

"...ako som sa na ňu pozeral, videl som nad jej hlavou akoby korunu zlatých lúčov žiariacich jej vo vlasoch a padajúcich dole. A keď sa začala modliť ... pred mojími očami sa z Vassuly stalo telo zo svetla a uprostred tohto svetla som už viac nevidel Vassulu, ale Ježiša Krista s Jeho krásnou tvárou, na tú víziu nebudem nikdy môcť zabudnúť ..."
-Nvard Kouyoumhian, Los Angeles, Kalifornie


Všimnite si, že celá sála je osvietená, ako by boli rozsvietené svetlá. Keď sa pozriete znova na prvý obrázok, je sála zatemnená! Uisťujem vás, že sa tu nejedná o žiadné zvláštne svetelné triky. Je to proste zázračná udalosť. Môžete sa spýtať, prečo sa Blahoslavená Panna Mária zjavila? Tu je, čo k tomu hovorí Vassula sama...

Čo o tomto zázraku hovorí Vassula

Predošlú noc som požiadala Ježiša, aby mi skutočne ukázal, že so mňou bude v ten deň, kedy budem svedčiť o jednote cirkvy. Požiadala som o znamenie (zriedkakedy žiadam o znamenie), ale tentokrát som to urobila. Pre mňa to bolo znamenie. Kristus poslal Svoju Blahoslavenú Matku, aby sa zjavila a povedala nám, že všetko, čo o jednote cirkvy hovorím, je od Jej Syna, a že Skutočnýý Život v Bohu je pravé posolstvo. Že ja som si nevybrala tento dar, ani som oň nežiadala, ale že Jej Syn Ježiš Kristus ma posiela predávať Cirkvám Jeho Vlastné Slová, čo chce a ako chce, aby vyzerala Jednota. Bol to taktiež darček k mojím narodeninám v ten deň od Ježiša a Márie.
Dávala som si potom pozor, aby som nešla a neoznámila nadšene tieto fotografie, ale chcela som najskôr mať dôkaz. Ten sa dostavil ďalší deň prostredníctvom zatiaľ dvoch svedkov, ktorí povedali, že videli Pannu Máriu, ako sa zjavila na tom mieste, kde ju vidíme na obrázku, po mojej ľavej strane predo mňou.
Keď sa pozriete a preštudujete obrázky, všimnete si následovného: za mňou môžete vidieť biele plátno, ktoré bolo umiestené takmer zároveň s dvomi veľkými ikonami. Môžete si všimnúť, že tie dve ikony a tá malá vľavo na obrázkoch sa taktiež rozžiarili, ale to veľké biele plátno nie. Napriek tomu, že tie ikony sa netrblietali, boli z tmavého materiálu a tmavo natreté, rozžiarili sa. I to bolo pre mňa potvrdením, že to nebol technický trik fotoaparátu, to by totiž muselo žiariť i to plátno, ktoré bolo najsvetlejšie.
Všetky obrázky nafotila Gethsemane digitálnym fotoaparátom. Neurobila s ním nič zvláštneho, keď fotila tie obrázky.
Ďakujem Bohu za Jeho Prítomnosť.

V Kristovi,
Vassula

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Chcem sa Michala spytat, ci Vassula Ryden v blizkej buducnosti navstivi aj Slovensko? Vdaka

Michal Pekara povedal(a)...

No tak to by sa najprv musel niekto nájsť, kto ju pozve... Viem, že už bola v Čechách, ale na Slovensko, tak to fakt neviem či príde...

Anonymný povedal(a)...

Ale v dnesnej chorej dobe, je neuveritelne ze zena, ktora komunikuje s Jezisom a nema ju kto pozvat? Ved mame Cirkev, mame biskupov, strany ktore maju vo svojich nazvoch...krestanske strany...Podla mna, toto co sa deje s Vassulou Ryden, je jedna z najdolezitejsich veci na tomto svete...ved Jezis nehovori len pre nu, ja si myslim ze ona je posol...mozme ostat spolu v kontakte? mohawk11@azet.sk

Michal Pekara povedal(a)...

Vieš, v dnešnej dobe sa takéto zjavenia veľmi vrúcne neprijímajú. Skutočný Život v Bohu je podľa Ježišových slov už posledné varovanie (alebo jedno z posledných, už si to presne nepamätám)...
Jasné, môžme ostať v kontakte, napíš, ak ti bude niečo nejasné.

Anonymný povedal(a)...

bol si vcera v Trnave na stretnuti s Vassulou?

Michal Pekara povedal(a)...

žiaľ nie, nemal som peniaze na cestu